بهترین بازی های NES در همه زمان ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 3642
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

هیچ ویدیویی بارگیری نشده است

کد خطا : PLAYER_ERR_NO_SRC
شناسه جلسه: 2020-06-16: e21184af878803d03f09fe0b شناسه عنصر پخش کننده: vjs_video_3
 
 

نینتندو شرکتی است که اختصاص دارد بازی ها و محصولات با کیفیت را به ما ارائه دهد. اگرچه سوئیچ برخی از نقاط قوت نینتندو را برجسته کرده است ، اما فداکاری نینتندو را می توان به همان زمان NES دید.

از بازی هایی مانند  Super Mario Bros گرفته تا  Legend of Zelda ، NES یک بازی مناسب برای سلیقه همه و همه بازیکنان دارد. اگرچه بازی های مختلف زیادی وجود دارد ، ما تعدادی از بازی های برتر را بر اساس ژانر آنها ذکر کرده ایم. ببینید آیا مورد علاقه کودکی شما باعث می شود آن را به بالا ببرید!

خواندن بیشتر

عمل

معاون: پروژه عذاب

معاون: پروژه رستاخیز وقتی برای اولین بار در سال 91 شروع به کار کرد ، یک مورد خوابی بود اما واقعاً بدون هیچ دلیلی برای شروع آرام آن وجود داشت. این داستان اصلی و جذاب بود و با تمرکز روی کارآگاه و تحقیقات وی درباره یک شرکت مخفی بیگانه و یک ماده غذایی خورشید که به عنوان یک داروی بسیار اعتیاد آور در بازار سیاه قرار دارد.

این یک بازی چند ژانر بود که عناصر بسترهای نرم افزاری را به نینجا گیدن و بخش های رانندگی یادآور Spy Hunter می داد ، با عناصر تیراندازی شخص اول که از طریق نارنجک های چسبناک 0.44 Magnum و M-24 در می آمد. علاوه بر این ، با همه بازیکنان جنبه های استاندارد انتظار می رود ، مانند یک سنج بهداشتی و تعداد محدودی از زندگی ، در حالی که 11 سطح تسلیحات مربوط به اینده و برش های سبک سینما را تحسین می کند ، دلپذیر است. این برنامه از طریق Nintendo Switch Online در دسترس است.

کنترا

هیچ انكاری وجود ندارد كه دهه 80 دهه ای از عملكرد عضلانی فوق العاده باشد (به سیلوستر استالون در رمبو ، آرنولد شوارتزنگر در هر چیزی). قهرمانان این عمل از مسلسلها و دو سرها برای انفجار چیزها استفاده می کردند ، و مانند بلوک های فوق الذکر ، عنوان گوشت گاو کونامی که در دریا با تستوسترون و مهمات بالا قرار داشت ، قرار گرفت.

هیچ استراتژی واقعی برای کنترا وجود نداشت ، بجز نگه داشتن دکمه "آتش" و دویدن مانند جهنم ، و دشواری بی رحمانه آن تقریباً باعث شده است که بازی های تعاونی یک بازی ضروری برای آماتورها و گیمرهای حرفه ای باشد. علاوه بر این ، بازی کد مشهور کنامی را محبوب کرد ، یکی به بازیکنان 30 بازیکن جان خود را برای پیروزی در دیوانه خود فرو برد. تعداد کمی از بازی ها موفقیت آن را تکرار کرده اند - از جمله نسخه بسیار ناامید کننده نسخه 2019 Contra: Rogue Corps .

شغال

سه سال پس از Rambo: First Blood Part II ، در ایالات متحده منتشر شد ، همچنین شغال در مورد نجات و بازیابی POWs بود. با این حال ، در حالی که استالونه به یک پرش از فلش های انفجاری و یک بسته متوسط ​​شش تکیه اعتماد داشت ، شغال به یک جیپ مجهز به پرتاب موشک قابل ارتقا و یک مسلسل سنگین تکیه می کرد.

همانطور که در اکثر بازیهای تفریحی و اسلحه ، بازیکنان هنگام آسیب دیدن جان خود را از دست دادند ، هنگام کسب امتیاز امتیاز زندگی خود را بدست آوردند و یک بار هم که هنگام رها کردن رفقای نجات یافته خود در مکانهای نجات مربوطه خود برای وانت هلیکوپتر ، با نبرد بیشماری روبرو شدند. با این وجود ، بر خلاف رمبو ، بازیکنان با هم تیمی که می توانستند یک کمک کمکی و خوشحال کننده باشند ، تنها از تنهایی کارآمد بودند.

ريگر

غالباً تحت الشعاع بازی های مشابه مانند Metroid و Legend of Zelda ، Rygar یک بازی اکشن و platformer بود که به دلیل ترکیب تاسف آور خود از دشواری های زیاد و نداشتن یک عملکرد صرفه جویی شناخته شده بود. این بازیکن باید پنج مورد جادویی را که همه آنها توسط سرمربیان محافظت می شود ، جستجو کند تا به یک قلعه شناور پادشاه شیطان Ligar برای یک رویارویی نهایی صعود کند. بعضی از مناطق فقط با موارد خاص ، یک La Metroid ، اکتشافات و عقب نشینی ترغیب می شوند.

با توجه به اینکه ژانر "Metroidvania" مدتهاست که تحت سلطه ی دو فرانچایز تیتراژ ( Metroid و Castlevania ) Rygar یک کنجکاوی جالب است ، عناصر استاندارد این ژانر را می گیرد و آنها را در دنیای الهام گرفته از بین النهرین قرار می دهد. همانطور که گفته شد ، این بازی به دلیل دشواری حیرت انگیز شناخته شده است ، اما به لطف راحتی های مدرن مانند شبیه ساز ها ، می توان برخی از مشکلات آن را از طریق حالت های صرفه جویی کاهش داد.

ماجرا

عمارت دیوانگان

بازی های ماجراجویی مانند ماه در طول تاریخ بازی های ویدئویی از بین رفته و از بین می روند. یکی از نکات برجسته این ژانر در اواخر دهه 80s / اوایل دهه 90 بود که شرکت هایی مانند LucasArts (که پس از آن با نام LucasFilm Games شناخته می شدند) با افزودن محیط های بسیار مفصلی که بازیکن می توانست با آنها تعامل پیدا کند ، شروع به بهبود در ریشه های متن ژانر کردند.

مشعل این موج جدید از بازی های ماجراجویانه Maniac LucasFilm ، پیشگام توسعه دهنده مشهور ران گیلبرت بود. عمارت ادای احترام به فیلم های ترسناک نوجوان دهه 80 است (به جمعه سیزدهم فکر کنید ). بازیکنان گروهی از نوجوانان را کنترل می کنند که سعی می کنند یکی از خود را از عمارت یک دانشمند دیوانه و خانواده محروم او نجات دهند.

این بازی علیرغم طنز ، تاریک است. این بازیکن توانایی کنترل پنج شخصیت مجزا را دارد و می توانند به راحتی قربانی خطرات این عمارت شوند. شخصیت ها می توانند بمیرند ، در این حالت پخش کننده برای ادامه باید یکی از شخصیت های باقی مانده را انتخاب کند. بسته به نوع شخصیت های مختلف ، پایان های مختلفی وجود دارد و مرگ همه آنها ممکن است.

Maniac Mansion در ابتدا برای رایانه شخصی منتشر شد و نسخه اول حاوی شوخ طبعی زیادی بود که نینتندو آن را قابل قبول نمی دانست. به همین ترتیب ، نسخه NES بسیاری از شوخی های بزرگسالان موجود در بازی را از بین برد ، اگرچه احساس کلی طنز همچنان باقی مانده است. امروزه می توانید با تشکر از شبیه ساز مرورگر مبتنی بر Internet Archive ، Maniac Mansion را به صورت رایگان بازی کنید.

اکشن-ماجراجویی

قلکلوانیا

طرفداران بازی های Castlevania ساخته شده پس از Symphony of Night  ممکن است سریال اصلی را پیدا کنند که کمی لخت است. بر خلاف بازی های بعدی ، Castlevania از مناطق بزرگ و به هم پیوسته برای کشف استفاده نمی کند ، و نه توانایی ها و موارد متنوعی برای سفارشی کردن سبک بازی شما. آنچه Castlevania کلاسیک ارائه می دهد یکی از بهترین تجربیات بسترهای نرم افزاری در NES است. بازیکنان سیمون بلمونت را کنترل می کنند و به امید پیروزی پروردگار تاریک ، قلعه دراکولا را کشف می کنند. در طول راه ، سیمون باید از طریق چندین دشمن مانند مومیایی ها و هیولا فرانکنشتاین بجنگد. بر خلاف قلکلوانا بعدابازی هایی که سبک باروک تری اتخاذ کرده اند ، فیلم اصلی برای تأثیرگذاری بر فیلم های هیولا قدیمی جهانی است. سایمون می تواند مواردی مانند پرتاب چاقو و آب مقدس را برای کمک به او پیدا کند ، اما اسلحه اصلی وی شلاق قابل اعتماد وی است ، یک سری اصلی. این یک بازی ساده طبق استانداردهای حق رای دادن است ، اما بخش اعظمی از گیم پلی اصلی موجود است که به سختی اهمیت دارد. Castlevania در NES Classic قرار دارد و بازسازی آن Super Castlevania IV در SNES Classic موجود است.

Castlevania III: نفرین دراکولا

کونامی پس از آزمایش در مورد عناصر RPG و کاوش با Simon's Quest ، در گیم پلی بازی برای سومین قسمت از سری Castlevania ، Dracula's Curse ، بازی کرد . قبل از دو بازی اول ، این بازی از نیاكان سیمون بلمونت ، Trevor پیروی می كند ، زیرا او به دنبال پیروزی دراکولا است. طبق معمول این سریال ، این پیروزی کاملاً به چشم نمی خورد.

علیرغم بازگشت به اصول اولیه بستر های نرم افزاری ، نفرین دراکولا تغییراتی را در فرمول Castlevania ارائه کرد . شخصیت اصلی Trevor Belmont با سه شخصیت جدید همراه است که می توانند او را همراهی کنند: Sypha Belnades ، یک جادوگر با طلسم های قدرتمند. Grant Danasty ، یک دزد دریایی عجیب و غریب که می تواند روی دیوارها صعود کند. و آلوچارد ، پسر دراکولا که می تواند توپهای آتشین شلیک کند و مانند خفاش به اطراف پرواز می کند.

اگرچه بازی به سطوح ساده مانند Castlevania اصلی تقسیم می شود ، اما در Curs Dracula چند نکته وجود دارد که بازیکن می تواند دو مسیر مختلف را به شما اجازه دهد. این نوع از گیم پلی انشعاب ، واریاسیون را به قسمت های بازی اضافه می کند ، و بسته به این که همراهی Trevor با چه مسافرتی بسته می شود ، پایان های مختلفی وجود دارد. همچنین منبع اصلی این سریال Castlevania Netflix است و بسیاری از شخصیت های مشابه را به خود اختصاص می دهد.

Castlevania II: تلاش Simon

گاهی اوقات بزرگی در مورد خوب بودن نسبت به جسارت بودن کمتر است. مطمئناً این مورد برای Castlevania II: Simon's Quest نیز وجود دارد که بر روی گیم پلی ماجراجویی platforming اولین Castlevania ساخته شده و عناصر RPG مانند سیستم جهانی نقشه و سیستم تجربه را به آن اضافه کرده است. این بازی اکتشاف غیرخطی Metroid را ایجاد کرد ، که باعث گیم پلی بسیار بازتری می شد ، اما بسیاری از موارد مورد نیاز برای اتمام بازی در مکان های بسیار باهوایی پنهان هستند و به بازیکن نیاز دارند تا سرنخ های رمزگذاری شده توسط NPC ها را رمزگشایی کند یا در غیر این صورت به راحتی تردید کند. موارد مورد نظر به همین ترتیب ، تلاش سیمون باعث ایجاد شهرت برای دشواریهای ناجوانمردانه شده است ، بدون داشتن یک راهنما غیرممکن است.

اگرچه Simon's Quest شاید سرگرم کننده ترین یا به خوبی طراحی شده در NES نباشد ، اما تعدادی مکانیک را به طور کلی به سری و بازی های ویدئویی معرفی کرد. با شروع Symphony of the Night ، عناصر RPG به بخشی اساسی از حق رای دادن تبدیل می شوند و Simon's Quest نیز یکی از اولین بازی های ویدئویی بود که شامل یک چرخه روز / شب بود ، که در آن بازی در طول شب به طور قابل توجهی سخت تر می شد. ممکن است مردم از بازی Castlevania II لذت نبرند ، اما دوست داشتن بودن همیشه به این معنی نیست که دوست داشته شوند. Castlevania II در NES Classic است.

چرخ دنده ی فلزی

"چرخ دنده ی فلزی!؟ "مدت ها پیش از باریتون دانه دیوید هیتر، قبل از آرمان به طور فزاینده سینمایی هیدئو کوجیما (نگاه کنید به: مرگ تابنده )، قبل از بازی Raiden، تنها وجود دارد متال گیر . اولین ماجراجویی Solid Snake ، اگرچه در مقایسه با دنباله های عجیب و غریب تر سالهای اخیر بسیار ابتدایی است ، اما هنوز هم برخی از گیم پلی های برجسته فرانچایز را نشان می دهد. این یک ماموریت عطسه است. مار برای جلوگیری از دشمنان به بهترین وجهی که ممکن است باید در یک مکان دشمن نفوذ کند و از آن استفاده کند. البته ، اسلحه و تجهیزات OSP (تهیه در محل) است. اگر مار توسط یک نگهبان مشاهده شود ، تمام نگهبانان منطقه او را مجذوب خود می کنند. با این حال ، هوش مصنوعی بسیار پیچیده نیست ، بنابراین آسان است که آنها را از مسیر خود دور کنید. برای طرفداران سریال Metal Gear Solid ، بازی اصلی را پخش می کندMetal Gear مانند مطالعه استخوان های یک حیوان باستانی است؛ جالب است بدانید که در طی سنین چه قسمت هایی تحمل شده اند و بخش هایی از آن به نینجاهای سایبورگ تبدیل شده اند . که گفت، آن است که واقعا بازی اول، که در اصل تنها بر روی کامپیوتر MSX2 در ژاپن در دسترس بود و توسط هیدئو کوجیما خود طراحی شده است.

Ninja Gaiden II: The Sword Of Chaos

ناامید کننده یک سال از وقایع  نینجا گایدن ، قسط دوم این سریال در تلاش Ryu Hayabusa برای خنثی کردن امپراطور شیطانی اشتر و برنامه های او برای سلطه بر جهان محور بود. در اصل همان آهنگ و رقص بود ، با تصاویری پیشرفته 8 بیتی و یک برنامه کنترل سخت تر و امکان مقیاس بندی دیوارها علاوه بر اینکه فقط روی آنها می پرید. علاوه بر این ، Ryu می تواند از مجموعه ای از وسایل تقویت کننده مانند shurikens و fireballs استفاده کند و کلون او را نیز می تواند کلون کند - ساختن نبردهای رئیس کمی ساده تر. توانایی های جدید به همراه تمرکز مداوم توسعه دهنده روی موسیقی و برش های سینمایی ، این دنباله را به همان اندازه جذاب می کند که اصلی باشد.

نینجا گایدن

سریال Ninja Gaiden برای ارائه برخی از کنترل کننده ترین بازی های دشوار موجود ، بدنام است و همانطور که انتظار می رود ، از همان آغاز آغاز شد. با این حال ، Ryu Hayabusa کاملاً آماده است تا بدون توجه به مشکل ، مقابله با شرور نوستراداموس و فرقه او را انجام دهد ، حمل ستاره های پرتاب و خانواده شمشیر اژدها در سراسر محیط های شهری بازی. علاوه بر این ، بازیکنان می توانند تمام توانایی های کلیشه نینجا ، یعنی پرتاب گردن پرواز و دیوار پریدن را به هم بچسبانند و از اشیاء محیطی به عنوان غرفه استفاده کنند. با این وجود نینجا گایدن کار سختی نبود ، بلکه سینمایی بود و اولین روایت برهنه از هر عنوان کنسول موجود را ارائه می داد. و چه کسی می تواند این صفحه نمایش اره شده را فراموش کند؟ نینجا گایدن در هر دو NES Classic و Nintendo Switch Online است.

متروید

Metroid یکی از تأثیرگذارترین عناوینی که در NES ظاهر می شود ، بازیکن را به اعماق تاریک یک سیاره عجیب فرو می برد و آنها را به سمت دستگاه های خود رها می کند. هیچ راهی برای دنبال کردن وجود ندارد ، هیچ هدفی غیر از یک هدف کلی برای شکست رهبر دزدان دریایی فضا ، مادر مغز وجود ندارد. این یک بازی اکتشاف تاریک و پرتنش است ، بازی ای که در آن بازیکن باید راه خود را از طریق ویستاهای بیگانه و موجودات زنده در مسیر خود بیابد.

این بازی پیشگام در ژانر "Metroidvania" بود که بعداً Castlevania به ساخت آن کمک می کند و به بازیکنان دنیای بزرگی می پردازد تا کشف کنند. مجموعه ای از اقلام و اسلحه های پراکنده در سرتاسر جهان وجود دارد که همه آنها نه تنها در جنگ بلکه در دستیابی به مناطق جدید نیز کمک می کنند. Metroid اصلی کمی خشن در اطراف لبه ها است ، با کنترل های دقیق تر و محیط های کم رنگ تر از عاقبت بسیار برتر ، Super Metroid. بعضي از جنبه هاي ابتدایی طراحي کنار ، این یک بازی است که هزار تقلید را راه اندازی کرده و هنوز یک ماجراجویی هیجان انگیز و چالش برانگیز است. با توجه به تأثیر آن و محبوبیت پایدار خانم پیشرو سامسوس آران ، کمی عجیب است که نینتندو خیلی مایل به انتشار ورودی های جدید در حق رای دادن نیست. حتی بهتر ، آنهایی که آنها ساخته اند بسیار خوب هستند. به نظر می رسد نینتندو سرانجام با Metroid به هواداران گوش داد  : Samus Returns  for 3DS و Metroid Prime 4 Metroid: Zero Mission on Game Boy Advance . برای Nintendo Switch. Metroid در NES Classic و Nintendo Switch Online است و به عنوان مجدداً طراحی شده است

تیرانداز بازی

نیروی حیات

پس از موفقیت فراری گرادیوس ، پیگیری به طور طبیعی به ترتیب انجام شد. این پیگیری یک اسپین آف به نام Salamander بود و مانند پیشینیان خود ، ابتدا اولین بازی خود را به عنوان یک بازی آنلاین قبل از اینکه به ناچار برای NES سازگار شود ، انجام داد. نیروی زندگی تغییر نام داداین تیرانداز با بر روی کنسول ها ، بازیکنان را در کابین خلبان Vic Viper قرار داد ، این بار به دوستان اجازه می دهد تا در یک فضاپیما به نام Lord British Lord برچسب بزنند. این یک فاصله دور از اصل نیست ، اما یک سیستم تسطیح و سطح ساده را ارائه می دهد که بین دیدگاه های پیمایش افقی و عمودی جابجا می شود. با این وجود ، در واقع مغزهای شناور و غول پیکر در شش مرحله ، به مراتب بهتر از تماشای پنج دقیقه اقتباس انیمیشن از سال 1988 است.

گرادیوس

Gradius بازی در مورد گزینه ها بود. آیا شما روی دفاع تمرکز می کنید تا کشتی شما ، Vic Viper ابر بعدی ، بتواند از ضربات سخت افزاری دشمن و شهابسنگ دشمن مقابله کند ، یا به شلیک و نیروگاه های برتر اعتماد دارید تا از طریق محیط های متنوع بازی و امواج قریب الوقوع مهاجمان بیگانه به شما کمک کنند؟ این سیستم قدرت دهی به Gradius جذابیتی هیجان انگیز می بخشد ، زیرا ویک ویپر از یک پیپساک لاغر به یک جانور براق ، یک بار قدرت می دهد. این بازی بیش از مترادف با عبارت "هسته اصلی را نابود کنید" تبدیل شد ، زیرا اکثر نبردهای سرمربی به بازیکنی که به یک توپ تنها در مکانی که در ساختار ارتش دشمن قرار دارد حمله می کند ، اعتماد داشت. طرح زیادی وجود ندارد ، اما تقریباً می توان گفت تقریباً برای هر درگاه های بازی تا کنسول وجود دارد. گرادیوس در هر دو NES Classic و Nintendo Switch Online است.

اردک هانت

به سختی کسی بیرون رفت و Duck Hunt را  خریداری کرد (دقیقاً مثل کسی که تماشا نکرده  Duck Hunt : The Movie ). با این وجود ، به لطف بسته بندی با Super Mario Bros ، موفق شد راه خود را به خانه های افراد پیدا کند . این بازی یک نوع قاتل بی فکر در نوع Angry Birds بود و به بازیکنان نیاز داشت تا در یک دور تعداد مشخصی از اردک را شلیک کنند. به منظور پیشرفت گذشته از سگی که روی صفحه ظاهر می شود و اگر نمی توانستید از هر نوع اردک شلیک کنید ، به چهره شما می خندید ، این عنوان به خاطر یکی از اولین و تنها بازی ها برای استفاده از اسلحه سبک همراه NES Zapper مشهور بود. صادقانه بگویم ، کاملاً تکراری بود ، اما این باعث نشد که شلیک هر 10 هدف در یک دور تک به راحتی انجام شود.

بزنشون

کونگ فو

مکرر و سرگرم کننده تکراری ، کونگ فو بسیار شبیه Duck Hunt است . عنوان شروع شد به عنوان Kung-Fu Master ، یک بازی قدیمی بازی ، و پس از انقلاب 8 بیتی به کنسول های مختلف مانند NES منتقل شد ، و بخش "عنوان" عنوان را در این فرآیند حذف کرد. تنها 5 مرحله پیمایش از کنار هم ، یک بازیکن اختصاصی می تواند در عرض چند دقیقه بازی را با یک ضربه محکم و ناگهانی وارد دروازه کند و در صورت ضرب و شتم ، در شرایط دشوارتری شروع شود. این عناصر شامل عناوین بازی مرگ بروس لی است ، یکی از اولین بازی های ضرب و شتم کنسول را نشان می دهد ، و اغلب به طور خلاصه وحشیانه خلاصه می شود ، "دوست دختر نجات - ضربه به مردم" - که بیش از توصیف مناسب است.

Double Dragon II: The Revenge

هنگامی که Double Dragon اولیه از Arcade به NES اقتباس شد ، توسعه دهندگان چیزی را که باعث شده بازی در بازی ها بسیار جذاب باشد ، کنار گذاشتند: Fighting Cooperative. برای عاقبت ، آنها سرانجام گیم پلی بازی co-op co-op را به کنسول آوردند و دوستان را از طریق دعوا ، بچه های بد 8 بیتی ، به یکدیگر نزدیک کردند. Awww . علاوه بر این ، توسعه دهندگان از صحنه داستان با دنباله های روایت بین مراحل ، سه تنظیم دشوار ایجاد کرده و حرکت جدیدی مانند Hyper Uppercut و Cyclone Spin Kick را به حرکت خویشاوندان بخشیدند. به علاوه ، آنها دشمنان جدیدی را اضافه کردند ، یک رئیس نهایی و از همه مهمتر ، یک افسانه که به پایان می رسد. سریال Double Dragon به لطف تازگی منتشر شده Double Dragon IV به تازگی ، حتی امروز نیز به نظر می رسد و بازی می کندDouble Dragon II در NES Classic است.

بسترهای نرم افزاری

برادران Super Mario 3

احتمالاً هیچ شخصیت بازی ویدیویی از ماریو نمادتر نیست. لوله‌کشی بدخیم بیش از 30 سال چهره نینتندو بوده است. بازی های ماریو پرفروش ترین حق رای دادن به بازی های ویدئویی در تمام دوران است. بسترهای نرم افزاری ، RPG ، بازی های ورزشی ، بازی های تخته ای: به نظر می رسد هیچ ژانر وجود ندارد Nintendo ماریو را به آن وصل کند. خورشید هرگز روی امپراتوری ماریو غروب نمی کند ، و همه چیز به سمت آن دسته از مبتدیان اولیه برمی گردد که برادران Super Mario 3 احتمالاً بزرگترین آنها هستند.

اولین برادران سوپر ماریو . به خودی خود یک بازی عالی است ، اما بعد از 3 سال تقریباً اسکلتی به نظر می رسد. SMB3 تعدادی از ویژگیهای کوچک را اضافه می کند که فرمول پیشینیان را به چیزی واقعاً دیدنی تبدیل می کند. SMB3 به جای پیشرفت خطی از طریق سطوح ، نقشه ای از دنیای برون مرزی را معرفی کرد که در آن بازیکنان می توانند در سطح اطراف حرکت کرده و سطوح را انتخاب کنند ، همچنین بازی های کوچک و موانعی برای غلبه بر آن داشته باشند.

در حالی که اولین برادران Super Mario . چند قدرت یو پی اس داشتند ، از نظر اثرات نسبتاً محدود بودند. SMB3 مجموعه ای از موارد جدیدی را برای استفاده ماریو به همراه داشت ، از جمله کت و شلوار نماد Tanooki ، که به ماریو اجازه می داد پرواز کند و اسرار پنهان شده از مسیر مورد ضرب و شتم و گاهی اوقات حتی خارج از صفحه را پیدا کند. علاوه بر این ، این بازی امکان نگه داشتن وسایل و استفاده از آنها را در هر زمان که بازیکن دوست داشت ، به وجود آورد.

سوپر ماریو سه گانه بر روی NES یکی از ارکان بنیادین صنعت بازی های ویدئویی است. این امر پس از سقوط بازار 1983 باعث ایجاد علاقه و علاقه جدیدی به بازی ها شد و جایگاه نینتندو را به عنوان یک بازیگر قدرتمند در صنعت محکم کرد ، نقشی که آنها تا به امروز حفظ کرده اند. از آن سه گانه ، Super Mario Bros. 3 اوج است ، برخی از هوشمندانه ترین طراحی و گرافیک دلپذیر را روی سیستم نشان می دهد. Super Mario Bros. 3 در NES Classic و Nintendo Switch Online موجود است.

Super Mario Bros. 2

هنگامی که عاقبت به سوپر ماریو Bros . در ژاپن بیرون آمد ، مردم داخل نینتندو احساس کردند که افزایش زیاد مشکل در نسخه اصلی ممکن است مخاطبان آمریکایی را خاموش کند. در نتیجه ، نینتندو از آمریکا تصمیم به انتشار بازی در ایالات متحده (بعداً در مجموعه تلفیقی Super Mario All-Stars  برای سوپر نینتندو ، و بعداً Nintendo Wii گنجانده است ) کرد. این مسئله مشکلی ایجاد کرد ، زیرا آنها هنوز هم می خواستند دنباله ای از سوپر ماریو Bros بسیار سودآور به آمریکایی ها ارائه دهند .

راه حل این بود که یکی دیگر از سکوی نینتندو ، Doki Doki Panic را بگیرید و شخصیت ها را با چهره هایی از حق رای دادن ماریو جایگزین کنید. نتیجه یکی از عجیب ترین و به یاد ماندنی ترین نوشته های کانن ماریو است.

شاید بزرگترین تغییر SMB اصلی این باشد که بازیکنان دیگر با پریدن روی سر خود دشمنان را اعزام نمی کنند. در عوض ، بازیکنان اکنون توانایی انتخاب دشمنان و اشیاء و پرتاب آنها برای خسارت دیدن را دارند. نکته قابل توجه این است که اکنون چهار شخصیت قابل پخش وجود دارد: ماریو و لوئیجی به شاهزاده خانم هلو و وزغ پیوستند. هر شخصیت توانایی منحصر به فرد خود را دارد (برای مثال ، هلو می تواند برای مدت کوتاهی معلق در هوا باشد و به او امکان عبور از مسافت های افقی عالی را می دهد) به بازیکنان روش های مختلفی را برای تلاش در مراحل مختلف ارائه می دهد. Super Mario Bros. در هر دو NES Classic و Nintendo Switch Online است.

مگا من

اگرچه نفرین با ، و تا حدودی تعریف شده توسط هنر پوشش ظالمانه ، اصلی Mega Manموفق به بالا رفتن از چنین چالش هایی شد و با وجود فروش ضعیف ، خود را به عنوان یکی از محبوب ترین فرانچایزهای تاریخ بازی های ویدیویی تأسیس کرد. عنوان مارک تجاری Capcom دارای گیم پلی غیرخطی است و به بازیکنان این امکان را می دهد تا شش سطح آن را به هر ترتیب که مایل بودند ، انتخاب کنند و هر سطح در نبرد رئیس با Robot Master به اوج خود برسد. هر رئیس می تواند اسلحه خود را پس از شکست واگذار کند - خواه از پرتوی پرتاب ، تیراندازی با آتش ، سوپر بازو یا هر یک از نسخه های مختلف بازی - و Mega Man می توانست از سطح دیگری عبور کند یا همان سطح را دوباره پخش کند. با این حال ، شما ممکن است هرگز بخواهید بازی را با توجه به دشواری های سخت پوچ و سخت آن ، دوباره پخش کنید ، و این هنر پوششی است. اما اگر می خواهید دوباره مجازات شوید ، مجموعه Mega Man Legacy را بررسی کنید .

Ghosts 'N Goblins

هنگامی که یک بازی به اندازه Ghosts N 'Goblins پر از ارواح ، ارواح و اجنه است ، جای تعجب نیست که بازیکنان حتی از شروع آن ترسیده باشند. این یک عنوان بسیار دشوار بود ، با یک ضربه از هر یک از بد نمایش های وحشت بازی ، Arthur قابل بازوی زره ​​خود را سلب و او را به لباس زیر کاهش داد. اگر دوباره ضربه بزنید ، بازیکنان حتی در ابتدای سطح یا حتی اگر آنها خوش شانس بودند ، به نیمه راه برگشتند. اوه ، و آیا ما به آن اشاره کردیم که بازیکنان مجبور بودند قبل از اینکه واقعاً آن را بزنند ، دو بار کل بازی را انجام دهند؟ حالا این ترسناک است Ghosts N 'Goblins در NES Classic و Nintendo Switch Online است.

استاد بلستر

Blaster Master مانند نسخه آشفتگی آلیس در سرزمین عجایب است ، نوشیدن کاترپیلار و یک گربه عظیم چشایر را می سوزاند. عنوان اجرا و اسلحه بر پسری تمرکز دارد که پس از قورباغه حیوان خانگی خود ، فرد ، به پایین سوراخی در حیاط خلوت خود می رود ، که منجر به هزارتوی زیرزمینی جهش های رادیواکتیو و اشیاء خطرناک می شود. البته ، این کودک همچنین یک مخزن زره پوش عظیم ، به نام SOPHIA را پیدا می کند ، که سپس از آن برای هدایت شاسم های پیمایشگر جانبی و اسلحه به سمت دشمنان استفاده می کند و در هشت سطح بالا به پایین ضرب و شتم حرکت می کند. آنچه در پی آن بود ، یک کلاسیک NES بود که ترکیبی از پیمایش ، گیم پلی از بالا به پایین و یک جهنم جلوه ای برای شکست چهار نفر از زیرمجموعه های بازی بود. هیچ چیز نباید به این راحتی باشد. Blaster Master در نینتندو سوئیچ آنلاین است.

بچه ایکاروس

Kid Icarus در کنار Metroid ساخته و منتشر شد و در حالی که دومی به یک مگاوات تبدیل شد و باعث شد تعداد زیادی دنباله های عالی به وجود بیاید ، Kid Icarus بی سر و صدا در رده فرقه کلاسیک فرقه قرار گرفت. این برنامه نویس به لطف صفحه پیمایش دائمی که هنگام صعود به بالا حرکت می کند ، مسخره و دشوار بود ، هر نوع پرش به موقع ضعیف یا پستی غیرقانونی فاجعه ای را که انتظار دارد رخ دهد ، ارائه داد. همچنین ، این امر کمکی نمی کند که اکثر سیستم عامل های شناور حتی بدون کل جنب و جابجایی ، بسیار ناچیز و دشوار باشند. ممکن است ایکاروس خیلی نزدیک به خورشید پرواز کرده و در دریا غرق شود ، اما این یک خزنده در مقایسه با این بازی بود. آخرین ورود این سریال و متاسفانه احتمالاً آخرین ، Kid Icarus Uprisingمکانیک های جدید معرفی شده در 3DS را مدرن کرد . Kid Icarus در NES Classic و Nintendo Switch Online است.

پسر و حباب او: مشکل در بلوبولونیا

این کلاسیک سال 1989 داستانی دلچسب و هیجان انگیز است ، خوب ، یک پسر و حباب او. پسران و حباب او با ترکیب عناصر پلتفرم و گیج کننده ، تلاش خود را برای نجات سیاره خانه حباب ، Blobolonia ، از یک دیکتاتور شیطانی دنبال می کنند. در راهشان ، پسر لوبیای ژله ای را جمع می کند که به آن تغذیه می شود و به شکل حباب تغذیه می شود تا شکل مناسب خود را به چیزی مناسب برای محیط تغییر دهد. به عنوان مثال ، لوبیای ژله ای با طعم شیرینی حبوبات را به نردبان تبدیل می کند ، لوبیا های ژله وانیلی آن را به یک چتر تبدیل می کنند و اگر به یک پل احتیاج دارید ، به سادگی حباب خود را با یک لوبیا ژله ای با طعم توت فرنگی تغذیه کنید. پسر و حباب او مانند ET است - اگر ET لوبیای ژله را بیش از قطعات ریز ترجیح داد و می تواند به یک چتر تبدیل شود ، و اگر سازگاری بازی او وحشتناک نبود.

جزیره ماجراجویی II

جزیره اصلی ماجراجویی فقط به نظر نمی رسید که به شکلی آشکار از Wonder Boy Sega's Wonder Boy ظاهر شود ، این دقیقاً همان چیزی است که بود. با این حال ، عاقبت همه چیز را با برخی از دایناسورهای خوب مد و دایناسور و اسکیت بازی تغییر داد. عنوان یک بازی کلاسیک "پسر باعث می شود دوست دختر را از شر آدم بد نجات دهد" ، بازی دیگری که در آن شما به عنوان قایق بادبانی سفید قایقرانی Master Higgins بازی می کنید.

Batman: The Game Video

همانطور که بعداً کوین اسمیت بازگو می کرد ، بیت سیگنال با توجه به انتشار نسخه های تیم برتون ، در اواخر دهه 80 همه جا بود. بتمن در ژوئن سال 89 . Batman: The Video Game یک بازی کراواتی برای گفتن فیلم بود و شبیه به عنوان هم فکر DuckTales ، این فقط یک بازی پول نقد نبود. بتمن می تواند در پنج مرحله بازی در نینجا گایدن در یک مسابقه لا Ryu در نینجا گایدن به سرعت حرکت کند و حتی بین اسلحه های منحصر به فرد و پرتابه شامل اسلحه نیزه ، خندق و Batarang افسانه ای جابجا شود. این بازیکنان مانند Killer Moth ، Joker و دیگر شرور گاتهام بازی می کنند ، اگرچه تغییرات قوس قابل توجهی از فیلم را که بر اساس آن بنا شده است ، به نمایش می گذارد ، اما تا امروز مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. هرکسی می توانید بگویید مجوز هیجان؟

DuckTales

آنهایی که آرزوی جایگزین کردن Mega Man-blue-Baby با Scroogen McDuck را داشتند ، خواسته خود را با DuckTales ، یک بازی Capcom در سال 1989 بر اساس مجموعه تلویزیونی انیمیشن با همین نام دریافت کردند. توسعه یافته در Scaffogening Mega Man و عنوان بی سابقه را در جستجوی بی پایان او برای گنج در سراسر جهان از Scrooge دنبال کرد. گیم پلی غیرخطی ، کنترل های شدید و انیمیشن های پرتحرک باعث شده است که این platformer از سرگرمی خوبی برخوردار باشد و اگرچه عجیب و غریبانه است ، اما چند لحظه ظریف تر در NES نسبت به مواردی که در هنگام استفاده از عصای Scrooge به عنوان چوب پوگو وجود داشت ، وجود داشت. DuckTales  چند سال پیش نیز یک Remaster لذت بخش دریافت کرد .

نمو کوچک: استاد رویایی

در روزهای NES ، محدودیتهای سخت افزاری و جوانان عمومی صنعت به معنای برابری بیشتر در کیفیت نسخهها بود. در حالی که امروز شکاف بین بازی های AAA و نسخه های کوچکتر نجومی است ، در آن روزهای هالکسیون دهه 80 ، حتی یک بازی عجیب و غریب مبتنی بر یک کمیک استری که کسی از آن یاد نمی کند می توانست در کنار وزنه های سنگین خط نینتندو بایستد.

چنین موردی با Nemo Little: The Dream Master ، انتشار دیرهنگام از کپکام بود که مانند مگا من بازی کرد و به نظر می رسید آلیس در سرزمین عجایب بود . بازیکنان شخصیت نمو را کنترل می کنند و در جستجوی کلیدهای لازم برای پیشرفت ، مجموعه ای از سطح 2D را بررسی می کنند. نمو می تواند حیوانات مختلفی را برای سوار شدن در هر سطح پیدا کند که هرکدام توانایی های ویژه خود را دارند: مثلاً خال برای این منظور به نمو اجازه می دهد تا از طریق زمین حفر کند تا به مناطق پنهان دسترسی پیدا کند. این نوع پروژه عجیب و غریب است که به نظر نمی رسد از یک ناشر اصلی کنسول های فعلی دیدن کنید.

حباب بابل

حباب بابلی بین یک platformer و یک عنوان پازل ، Bubble Bobble ماجراهای Bub و Bob را دنبال کرد - این دو اژدها برای اولین بار در عنوان بازی های نمادین ، Bust-a-Move به نمایش درآمدند ، در حالی که در غار 100 مرحله ای از غارها حرکت می کردند. باب و باب در اصل دشمنان را در حبابها به دام می اندازند و سپس حباب ها را برای به ثمر رساندن امتیاز ، ضرب می کنند ، در حالی که دشمنان را گول می زنند و در طول راه میوه می گیرند. اگرچه این عنوان دارای گیم پلی تک نفره است ، بازی بهترین بازی با یک بازی خوب ، تشویق همکاری با سطح مخفی و پایان متناوب است که به طور انحصاری از طریق Bub و Bob قابل دسترسی است . Bubble Bobble در NES Classic است و یک دنباله حتی در نینتندو سوئیچ نیز وجود دارد.

ماجراجویی کربی

Kirby's Adventure ممکن است بسیار آهنگ قو برای NES باشد با توجه به اینکه کنسول فقط دو سال پس از انتشار این عنوان قطع می شود اما با این وجود زیبا بود. با Kirby's Adventure ، پف صورتی نمادین فراتر از ریشه های خود بر روی Nintendo Game Boy حرکت کرد ، در حالی که در حال دویدن ، پریدن ، کشویی ، خلاء و جذب توانایی های دشمن از طریق هفت دنیای Dreamland بود تا بتواند قطعات سرقت شده Star Star را به دست آورد. عنوانی که در انیمیشن پر زرق و برق ، استفاده از پیمایش اختلاف منظر و یک امتیاز پدیدار قرار دارد ، با وجود اینکه یک عنوان نسل اواخر است ، به سرعت تبدیل به یک کلاسیک شد. همچنین این اولین رنگی بود که با عنوان Kirby و با آن مهمتر از همه ، اولین عملکردی را در اختیار صرفه جویی قرار داد. خدا را شکر. فرمول اصلی کربی امروزه هنوز مطابق شکل های جدید در حال لگد زدن استورود اخیر سوئیچ در سریال . Kirby's Adventure در دو NES Classic و Nintendo Switch Online است.

مگا من 2

آیا این تعجب آور است که بدانید مگا من ، شخصیتی که سالها می توانست از ماسک های واقعی de Capcom باشد ، تقریباً یک شگفت آور بود؟ اولین بازی در حق رای دادن فروش ناچیز است و کپکام تنها به شرطی که تیم توسعه این کار را انجام دهند در حالی که تمرکز خود را بر روی پروژه های دیگر انجام می دهند ، دنباله ای را روشن کرد. Keiji Inafune ، خالق سری ادعا می کند که تیم 20 روز در روز می گذرد و جان شخصی خود را فدا می کند تا از انجام بازی اطمینان حاصل کند. این کار خوبی است که آنها انجام دادند ، همانطور که Mega Man 2 حق رای دادن را در لیگ های بزرگ قرار داد و تا به امروز یکی از قله های این سریال است.

همانند نسخه اصلی ، Mega Man 2 به بازیکن این امکان را می دهد تا بین گروهی از مراحل مختلف ، هر یک را که توسط یک نبرد رئیس متوقف شده است ، انتخاب کند. هر بار که بازیکن یک رئیس را شکست داد ، به سلاح امضاء آن رئیس دسترسی پیدا می کنند ، که می تواند از آنها برای شکست آسان تر سرمربیان دیگر استفاده کند. Mega Man 2 با ارائه موارد جدید به بازیکنان از کپسول های انرژی ، گسترش تعداد سطوح برای تکمیل ، و به دنبال زیبایی شناختی بهتر ، نسبت به سلف خود بهبود پیدا کرد. این بسیار پر رنگ تر از نسخه اصلی است ، با یک گروه از کارفرمایان عجیب و غریب تر به سقوط. فقط حتماً وقتی مرحله Quick Man را امتحان کنید ، یک گلدان قسم بخورید. اگر می خواهید حق رای دادن را به دست بیاورید ، Mega-Man 2.5D متعجب از فن های شگفت آور و متعجب را بررسی کنید .Mega Man 2 در NES Classic است و Mega Man 11 تقریباً در هر سیستم این فرمول را وارد عصر معاصر کرد.

Super Mario Bros.

هیچ عنوانی بهتر از این فهرست ها بدون عنوانی نیست که به تنهایی صنعت بازی را احیا کند و نینتندو را به عنوان پرچمدار خود تثبیت کند. Super Mario Bros. بسیار سرگرم کننده بود و این ادعا را نشان می داد که یک بازی باید "آسان برای یادگیری اما دشوار برای تسلط" باشد. بازیکنان نقش ماریو مهربان را اهدا نکردند ، و همراه با لوله کشی در سفر خود از طریق قارچ Mushroom و تلاش وی برای نجات شاهزاده هلو از Bowser manialal. این دستگاه با یو پی اس های قارچ ، سکه های طلایی و غدد شکافته پوشانده شده بود ، و در اصل پیشگام می شد که در هنگام تنظیم الگو برای بازی های بی شماری که به دنبال آن می آیند ، آنرا به عنوان راهنمای پیشگام پیشگام کنید. تا به امروز ، تأثیر آن باید بدون گفتن باشد. آیا خارج از کنجکاوی ، اولین سطح برادران سوپر ماریو را در واقعیت افزوده دیده اید اید؟Super Mario Bros. در NES Classic و Nintendo Switch Online است.

گیج کننده ها

تتریس

این جلد اعلام کرد: "بازی ذهن شوروی". موردی از كمیشها كه عضلاتشان را در غرب خم می كند ، سعی می كنند با بازی های ذهنی ما را گیج و مرعوب كنند؟ نمونه ای از ژئوپلیتیک بین المللی که با همکاری در صنعت بازی سازی گم شده است؟ چه کسی اهمیت می دهد! تتریس بود و هنوز هم هست یک بازی مضحک و ساده و بلافاصله اعتیاد آور، و نسخه NES یکی از بهترین راه برای بازی آن باقی مانده است.

Runner Lode

گذشته از اینکه یک درگاه استرلینگ یک بازی پازل محبوب رایانه شخصی است ، Lode Runner نیز یکی از بازی های نادر NES برای تهیه ویرایشگر سطح است و به بازیکنان این امکان را می دهد تا با طراحی سطوح جدید و دشوارتر ، لذت بی پایان خود را پیدا کنند. گیم پلی بازی با جمع آوری طلا در سطوح مختلف دشواری در حال افزایش ، بازیکن را وظیفه خود قرار می دهد و سعی می کند در طول راه از نگهبان جلوگیری کند. بازیکنان می توانند سوراخ هایی را برای دام نگهبانان حفر کنند ، و رعایت الگوهای گشتی نگهبانان برای موفقیت در سطوح سخت تر بسیار مهم است.

از بسیاری جهات ، Lode Runner پیشگام مبتکران پازل امروزی مانند Spelunky است ، با محوریت اجتناب از دشمنان و استفاده از کمین یا حیله برای مقابله با آنها. در کنار توانایی ایجاد سطح خود ، Lode Runner یک شگفت آور و متفکر پیشرو برای عصر است. ارتباط تاریخی به کنار ، همچنین یکی از اعتیاد آورترین بازی های پازل در NES است.

مسابقه

RC Pro-Am

ایزومتریک RC Pro-Am Rare نوه بازی های مسابقه ای ، به ویژه ماریو کارت است . آن نوارهای توربو در مسیر که باعث افزایش سرعت خودرو به شما می شود؟ با RC Pro-Am شروع شد . توانایی حمله به مخالفان خود را با موشک ، بمب و اسلایدهای نفتی دارید؟ با RC Pro-Am شروع شد . این احساس دلهره آور که هنگام دستیابی به مقام چهارم دست به دست هم می دهد و متعاقباً از دست می رود ، زیرا تو نتوانستی گوشه را به اندازه کافی در کشش آخر دامان سوم ببندی؟ RC Pro-Am این احساس را تقویت کرد. این یک عنوان با کیفیت بود ، یکی دارای کنترل های عالی ، گیم پلی اعتیاد آور و موسیقی متنفذ مردی بود که می خواست در مسابقه Donkey Kong Country  وبانجو-کازوئی (با نام دیوید خردمند). همچنین می توانید آن را در Rare Replay برای Xbox One بازی کنید.

هیجان انگیز

به عنوان یکی از 18 عنوان پرتاب که برای NES در دسترس است ، اپلیکیشن با عنوان Excitebike چیزی جالب نیست. در جایی بین سرعت حرکت از طریق پیگیری پس از ردیابی خاک و مراقبت از رقبای گذشته ، بازیکنان نیز مجبور بودند که مراقب سنج دما باشند - مبادا آنها مجبور شوند روند خنک کننده طولانی را تحمل کنند - و قبل از راه اندازی هر یک از دوچرخه خود را به درستی زاویه دهند. پرشور بازی میپرد. علاوه بر این ، این بازی به بازیکنان اجازه می دهد مسیر مسابقه خود را که در زمان انقلابی لعنتی نزدیک بود ، ایجاد کنند. Excitebike در NES Classic و Nintendo Switch Online است.

بازی های نقش آفرینی

افسانه ی زلدا

نینتندو بیشتر از اکثر سال ها در بازی های بازی بوده است و برخی از محبوب ترین حق رای دادن آنها دهه ها است. بعضی از سری ها (برجسته ترین آنها Metroid) فقط بعضی اوقات از طاق نینتندو بیرون می آیند ، در حالی که برخی دیگر (بخصوص ماریو و افسانه زلدا) اسب هایی هستند که ارابه طلایی نینتندو را در سنین بالا می کشند. در حالی که ممکن است ماریو چهره این شرکت باشد ، Legend of Zelda از بسیاری جهات پرچمدار Nintendo پرچمدار است: اعلام یک بازی جدید ماریو معمول است ، یک بازی جدید Zelda یک رویداد.

با نگاهی به Legend of Zelda اصلی برای NES ، به راحتی می توان فهمید که چرا این حق رای دادن از یک بازی به بازی دیگر ، از نسل به نسل دیگر رونق گرفته است. همه چیز در آن جعبه طلای ساده قرار دارد: دنیای عظیم برای کشف ، NPC ها برای تعامل با سیاه چال ها با معماها و هیولا های منحصر به فرد خود ، زرادخانه سلاح های جالب. این یک بازی عمیق از دوره ای است که به سادگی مشهور است ، و ثابت شده است که این طرح نه تنها برای همه بازی های آینده Zelda بلکه بسیاری از بازی های اکشن-ماجراجویی و RPG در طول تاریخ است. و بهترین قسمت از همه؟ هنوز هم ادامه دارد Legend of Zelda در NES Classic و Nintendo Switch Online قرار دارد.

StarTropics

در حالی که برخی از حق رای دادن NES امروز زنده و خوب هستند ، بسیاری دیگر اینطور نیستند. صفحات تاریخ و قفسه های فروشگاه های بازی استفاده شده با حق رای دادن است که کاملاً درست نکرده اند. این مورد با StarTropics ، یک ماجراجویی از بالا به پایین / RPG به سبک بسیار معروف تر The Legend of Zelda اتفاق می افتد . StarTropics عناصر اصلی گیم پلی Zelda را در اختیار گرفت و آن را از Hyrule به جزیره ای گرمسیری منتقل کرد ، جایی که شخصیت اصلی از یو یو معتبر خود برای نبرد با حیات وحش خطرناک استفاده می کند. بازیکنان مدرن ممکن است به تکمیل سوالات متداول نیاز داشته باشند: راه حل یکی از معماهای بازی در یک کاغذ پنهان شده بود که همراه با نسخه های فیزیکی بازی بود. StarTropics در Nintendo Switch Online و NES Classic است.

اژدها جنگجو

Final Fantasy ممکن است نوه RPG ها باشد ، اما دراگون جنگجو (همچنین به عنوان Dragon Quest نیز شناخته می شود ) برخی از زمینه های اساسی را ارائه داد. وقتی اواخر دهه 80 در ایالات متحده منتشر شد ، هیچ کس واقعاً بازی های نقش آفرینی نکرد و با این اوصاف ، هیچ کس واقعاً در اولین بازی عنوان Dragon Warrior نبود. این گیم پلی شامل برنامه ریزی دقیق و نگهداری دقیق از به روزرسانی ها و تجهیزات ، با تمرکز بر یک شخصیت متهم به صرفه جویی در پادشاهی Alefgard از Dragonlord متضاد بود. گیم پلی دراز با داشتن نوبه خود مبتنی بر مبارزات و یک سیستم تراز کردن قوی ، نیاز به صبر و شکیبایی بیشتری نسبت به بیشتر بازیکنان دارد ، حتی اگر به عنوان هدیه رایگان به آنها پیشنهاد شود. Nintendo Power پیشنهاد شود.مشترکین صرفنظر از آن ، میزان عمق روایت ، سابقه ای را برای همه RPG های آینده ایجاد می کند.

River City Ransom

ریور سیتی رانسوم کمی شبیه برادران سوپر ماریو بود که با West Side Story دیدار می کرد و شامل دو شخصیت اصلی دبیرستان می شد که بسیار شبیه ماریو و لوئیجی بودند ، در صورتی که آنها در سمت اشتباه Mushroom Kingdom متولد شدند. شخصیت های دوبله شده الکس و رایان در تلاش برای نجات دوست دختر رایان ، Cyndi از نامرتبی Slick خود بودند ، در حالی که 9 باند را به نام La Dragon Dragon در دنیای غیر خطی و باز بازی بازی می کردند. بازیکنان در این راه تکنیک های جدیدی از جنگ را به دست آوردند ، مانند Grand Slam و Stone Hands ، و یک سیستم رمز عبور اطمینان از آمار شخصیت ها ، مهارت ها ، دارایی ها و پول همیشه دست نخورده داشت. با طنز و انیمیشن نمادین ، ​​تبدیل به یک کلاسیک فرقه فوری شد. دنباله ای برای River City Ransom ،River City: Tokyo Rumble ، ins ins 2016. River City Ransom در نینتندو سوئیچ آنلاین است.

فاکسانادو

Faxanadu وقتی برای اولین بار ظاهر شد ، کاملاً عاشق آن نبود ، اما کلاسیک های فرقه به ندرت چنین می کنند. این عنوان در واقع یک شاخه داستانی از قسمت دوم Dragon Slayer است ، یک سری RPG ساخت Falcom. این کار خلاقانه و خلاقانه نبود ، اما نینتندو آن را با حساسیت طراحی جالب و "درخت جهانی" گسترده ای که میزبان کلیه قلعه ها و دهکده های بازی بود ، ساخت. همچنین ، در حالی که اکثر بازی ها در اواخر دهه 80 ورزش های روشن و کارتونی را انجام می دادند ، پالت رنگ Faxanadu از رنگهای فرومایه و خاکی تر تشکیل شده بود. این کمی گوتیک در یک معنا، قرار دادن آن در رگ های کسلوانیا از DuckTales.

Zelda II: Adventure of Link

شما قرار نیست با کمال اشتباه کنید ، درست است؟ خوب ، پس از موفقیت فوق العاده The Legend of Zelda ، توسعه دهندگان تصمیم گرفتند دقیقاً این کار را برای عاقبت انجام دهند. Zelda II: Adventure of Link یک بازی گیم پلی از بالا به پایین را به هم می زند ، یک ترکیب از RPG و پیمایشگر جانبی است ، که در آن بازیکنان باید Hyrule را طی کنند تا شاهزاده Zelda را از طلسم خواب بیدار کند. این تنها دنباله واقعی در حماسه Zelda باقی مانده و عناصر مشخصه ای را معرفی می کند که بعداً در سایر بازی های این سری (به عنوان مثال Dark Link ، NPC های محوری ، کنتور جادو) قرار می گیرند. با این حال ، اگرچه هنوز هم بسیاری از عناصر گیم پلی با جانشین بازی ریخته می شد ، اما این امر یک برخورد خوب از ژانرهای بازی و ایده های ابتکاری را ارائه می داد. زلدا دوم در هر دو NES Classic و Nintendo Switch Online است.

Final Fantasy II

نه ، آن Final Fantasy II نیست . مخاطبان آمریکایی در دهه 90 میلادی از حق انتخاب دوم و سوم حق رای دادن در دراز مدت خارج نشدند و این شرم آور است. اگرچه آن را به عنوان اصلی یا IV به خوبی از یاد نمی برد (که نشان دهنده یک جهش فن آوری غول پیکر برای سریال ها بود) Final Fantasy II روح نوآوری را مجذوب خود کرد که در اواخر دهه 80 میلادی با نام Square ساخته شده بود.

اولین تغییر قابل توجه از اولین Fantasy Fantasy افزایش برجسته ترسیم و پیشرفت شخصیت است. رمزهای خاموش بازی اول رفته اند. اعضای حزب در II همه شخصیت ها و قوس های مشخص دارند. فرضیه داستان یک پادشاهی کوچک که شجاعانه در برابر یک امپراتوری تهاجمی ایستاده است ، ممکن است امروز کمی سرنوشت ساز باشد ، اما در آن زمان پیشرفت نخستین داستان داستان "جمع آوری این چهار کریستال و ... چیزی اتفاق می افتد" پیشرفت چشم گیری بود.

گیم پلی Final Fantasy II نیز یک تغییر شدید از پیشینی خود را نشان داد. در حالی که این بازیکن هنوز در یک سری از منوها به مبارزه می پردازد ، II سیستم تسویه حساب مبتنی بر تجربه Final Fantasy را جی تی تیون کرد و آن را با سیستمی جایگزین کرد که در آن کاراکترها بر اساس آنچه در نبرد انجام می دهند بهبود می یابند. یک شخصیت با شمشیر به دشمن برخورد می کند و قدرت آنها افزایش می یابد. اگر یک کاراکتر بازدید زیادی داشته باشد ، حداکثر سلامتی آنها افزایش می یابد. و غیره این سیستم بسیار بهره‌برداری شد و Square نیز با اقساط اقساط بعدی از این کار فاصله گرفت. با این حال ، در آن روزها یک مفهوم مفرد بود و یک اجداد به انواع تسطیح مهارت محور می پرداخت که بازی هایی مانند حق رای دادن Elder Scrolls برای آزمایش کردن به آن می آیند.

امروز ، Final Fantasy II ممکن است به عنوان یک کنجکاوی روشنفکرانه از یک بازی که واقعاً بخواهد بازی کند ، با ارزش باشد. با این وجود ، با توجه به اینکه بسیاری از کتابخانه NES توسط مکانیک بدوی و طراحی شیب دار خراب شده است ، یک گوهر ناقص همه درخشان تر می درخشد.

کریستالیس

Crystalis همان چیزی است که شما می خواهید اگر Hyrule وارد جنگ آخرالزمانی شود و Link مجبور شد بی هدف از جستجوی اسرار هسته ای هسته ای در جستجوی شمشیرها و سایر آثار باستانی سرگردان شود. گفتنی است ، از نظر گیم پلی ، با همان نسخه برنده مطابقت ، برخورد خوبی مانند Legend of Zelda است . آنچه که واقعاً Crystalis را از RPG های شناخته شده تر جدا می کند ، داستان پیچیده ، قانع کننده آن ، و همجوشی قانع کننده این عنوان از علمی و تخیلی بود. بنابراین ، در واقع قانع کننده ، نینتندو حقوق بازی را از ناشر اصلی SNK تضمین کرد و 10 سال بعد آن را برای Game Boy Color تطبیق داد.

Dragon Quest III

در تاریخ بازی های ویدیویی رقابت های بسیار زیادی رخ داده است. نینتندو در مقابل سگا ، پلی استیشن در مقابل Xbox ، Metal Gear در مقابل  Siphon Filter (OK ، شاید آن یکی از آخرینها یک کشش باشد) ، اما یکی از اولین و طولانی ترین اجرا بین دو کلوپ RPG ژاپنی است: Final Fantasy و Dragon Quest. مخاطبان آمریکایی ممکن است با سابق بسیار آشنا باشند ، اما Dragon Quest یک صنعت برای خود در ژاپن است: تقاضا برای اقساط سوم به حدی بود که نزدیک به 300 کودک مدرسه به دلیل کمبود کلاس دستگیر شدند و کلاس را قطع کردند تا در انتظار انتشار این نسخه باشند. . تصور کردن چیزی کمتر از یک بازی عالی که الهام بخش آن نوع غیرت است ، دشوار است.

و چه بازی است! RPG های ژاپنی در مدرسه قدیمی به خاطر دنیاهای گسترده و تلاش های طولانی خود مشهور هستند و Dragon Quest III نمونه ای کامل از این امر است: سفر قهرمان دو جهان و به راحتی بیش از 50 ساعت گیم پلی را شامل می شود. گذشته از تلاش اصلی ، صدها راز برای پیدا کردن و توطئه های جانبی برای کشف وجود دارد. بازیکنانی که وقت زیادی بر روی دستان خود می گذارند مقدار زیادی برای پیدا کردن دندان های خود پیدا می کنند.

Dragon Quest III با افزایش اندازه مهمانی بازیکن از یک به چهار ، روی پیشینیان خود بهبود پیدا کرد. در اوایل بازی ، بازیکن می تواند شخصیت هایی را از کلاس های مختلف مانند مبارزان و میگ ها انتخاب کند. این کلاس ها نقش و توانایی های متفاوتی در جنگ دارند ، انعطاف پذیری زیادی در نحوه انجام بازی به بازیکن می دهند.

اژدها تلاش حق رای دادن نیروی عظیم منهدم کننده باقی مانده است، با عناوین جدید بیرون می آید هر چند سال. اگرچه توسعه دهندگان ترفندهایی برای این سری ایجاد می کنند ، اما عناصر اصلی همچنان یکسان باقی مانده اند ، و بسیاری از این عناصر با Dragon Quest III رمزگذاری شدند که به راحتی یکی از بهترین آرپیجی های NES است.

مادر

مادر سری یکی از دستاوردهای گیج کننده نینتندو باقی مانده است. این سریال که توسط یک نویسنده معروف مشهور ژاپنی ساخته شده است ، با بسیاری از سنت های RPG آن زمان شکسته و از یک محیط فانتزی برای قرن بیستم ایالات متحده و جادوگری برای قدرت های روانی و بیگانگان جلوگیری کرد. این شهر به یکی از محبوب ترین فرانچایز درجه دوم نینتندو تبدیل شده است. با وجود این ، تنها بازی دوم ، EarthBound ، تا کنون به طور رسمی در خارج از ژاپن منتشر شده است. ما به شما نگاه می کنیم ، مادر 3 .

همه چیز از مادر شروع شد . در سال 1989 منتشر شد ، این گیم پلی از سریال Dragon Quest الهام گرفته شده بود که به یکی از موفق ترین فرانچایز های بازی های ویدیویی در ژاپن تبدیل شده بود. مانند حالت دوم ، بازیکنان در حالی که از طریق داستان پیشرفت می کنند ، یک نقشه دنیای زیر را کشف می کنند و هنگام گذر از آن با نبردهای تصادفی روبرو می شوند. مبارزه در صفحه نمایش خود اتفاق می افتد ، جایی که بازیکن عملکرد اول شخص را مشاهده می کند و جادوها و توانایی ها را از یک فهرست انتخاب می کند.

علی رغم شباهت ها در گیم پلی ، مادر از نظر تنظیم و لحن بسیار متفاوت است. به جای روایت قهرمانانه سنتی از بازی های Dragon Quest ، مادر یک جسارت خیالی کمی طنزآمیز را بیان می کند که در آن دانش آموزان مدرسه بین ابعاد ، به احترام از قدرت روانی خود و خنثی کردن یک حمله بیگانه می روند. تصاویر و موسیقی متن روانگردان ، سخت افزار نینتندو را به مرزهای خود سوق می دهد و اگرچه ممکن است امروز به نظر برسد ، اما جذابیت خاصی را حفظ می کنند که بسیاری از بازی های دوره ای از آن برخوردار نیستند. مادر یکی از خلاقانه ترین آرپیجی های ساخته شده تاکنون است و هر فن این ژانر حداقل باید به آن نگاهی بیندازد.

Final Fantasy

Final Fantasy کاری را برای RPG ها انجام داد که  بعداً GoldenEye 007 برای تیراندازهای اول شخص انجام می داد: این تعریف را که ژانر قادر به آن بود تعریف کرد. Final Fantasy اصلی در مکانیکهایی که برای اولین بار در بازیهایی مانند بازی Dragon Warrior فوق الذکر مانند نبردهای تصادفی و نقشه فرافکران - به نمایش در آمدند ، بهبود یافت و گسترش یافت و در عین حال یک سری از سبک های جدید مانند کلاس شخصیت ها و مهمانی های چند شخصیت را تهیه کرد. این پرچمدار یک حق رای دادن رسانه ای عظیم را رقم زد ، یکی از بازی ها شامل بیش از ده ها بازی ویدئویی ، یک سری از انیمه ها و یک فیلم CGI در سال 2001 است. Final Fantasy در NES Classic است.

ورزش ها

Tecmo Super Bowl

Tecmo Super Bowl دنباله 1991 در بازی Tecmo Bowl غیر فوق العاده بود که در سال 1989 منتشر شد. مشابه  RBI Baseball ، انجمن بازیکنان NFL این عنوان را صادر کرد در حالی که خود لیگ اینطور نبود ، اجازه داد تا بازی از اسامی بازیکنانی که وابستگی تیم ندارند ، استفاده کند. با این حال ، NFL به موقع برای Tecmo Super Bowl آمد ، و آن را به اولین بازی NES تبدیل کرد که دارای تیم های مجوز NFL و بازیکنان است. بازیکنان می توانند از لیگ کامل و سپس 28 تیم استفاده کنند و از طریق برنامه کامل فصل "91" به طور کامل کار کنند. این نرم افزار همچنین آمار بازیکنان و نمایشنامه های پیچیده ای را نیز در بر می گیرد ، و آن را به عنوان جد مقدمه بازی های ورزشی بسیار واقع بینانه امروز EA تبدیل می کند. این ویژگی ها ، همراه با توانایی بازی به عنوان جو مونتانا و بو جکسون ، آن را ساخته اند اندبازی ورزشی NES به رغم اینکه پیش از این در NES Classic بود ، شکست خورد.

بیس بال RBI

قبل از این بازی های بیس بال وجود داشت ، اما RBI Baseball اولین بازی کنسولی بود که انجمن پخش کنندگان MLB رسماً مجوز گرفت ، به این معنی که توسعه دهندگان قادر بودند از نام بازیکنان واقعی استفاده کنند و بدین ترتیب سطح واقع گرایی را که قبلاً دست نخورده بود ، اضافه کنند. آمار و مهارت های بازیکنان به طور دقیق با آمار و مهارت های آنها در زندگی واقعی مطابقت دارد - در بیشتر موارد - که هوایی از اصالت را به ابتکارات مجازی و اعتماد به نفس این عنوان از استقامت بازیکنان وام می دهد. با این حال ، MLB بازی را مجوز نداد ، بنابراین اگرچه می توان از تصویربرداری بازیکنان واقعی استفاده کرد ، اما نام های واقعی تیم ها و آرم ها نمی توانستند. خوشبختانه ، MLB روی باند صعود کرد و با موفقیت در موفقیت تجاری RBI Baseball ، دوستی زیبا به وجود آمد در سالهای اخیر ،retro franchise سعی در بازگشت دارد اما خوب پیش نرفته است. با این حال اصلی ، خاطرات دلنشین را به ارمغان می آورد.

Punch-Out مایک تایسون !!

قبل از گاز گرفتن بخشی از گوش اواندر هیلدفیلد در مسابقات قهرمانی سنگین وزن WBA و حضور در فیلم های Hangover در کنار Zach Galifianakis ، مایک تایسون قهرمان بلامنازع جهانی بوکس و یکی از سخت ترین مردان روی کره زمین بود. در سال 1987 ، تایسون نام خود را به امانت داد و در اقتباس NES از Punch-Out ظاهر شد!بازی بازی این یک بوکسور داستانی معروف به Little Mac است که او از طریق مدارهای حرفه ای بوکس ، یک جابجای چپ و راست (و میانبر) به طور همزمان کار می کند. با توجه به خاصیت انتقالی ، این قهرمان جهانی بدون قید و شرط بازی های بوکس نینتندو است که با دشمنان رنگی همچون گلس جو ، سودا پوپینسکی و البته خود تایسون به عنوان سرمربی نهایی بازی - که نام وی حذف شد و ظاهر در بازی جایگزین شد "آقای. رویای "در نسخه های آینده با تقدیر از حقایق متعدد وی). پانچ کردن !! ویژگی آقای رویا در NES Classic است.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: NES/SNES , ,
:: برچسب‌ها: بهترین بازی های NES در همه زمان ها , دانلود سوپر ماریو ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com